Mezoterapia igłowa skóry głowy i włosów – leczenie łysienia

Mezoterapia igłowa skóry głowy i włosów – leczenie łysienia – piękne i zdrowe włosy

Niechirurgiczny i całkowicie bezpieczny zabieg dla wszystkich tych, którzy pragną w sposób naturalny powstrzymać proces wypadania włosów. To terapia śródskórnego wstrzykiwania małych dawek specjalistycznych kompleksów substancji (m. in. : kwasu hialuronowego, biotyny i cysteiny, aminokwasów, witamin i wielu innych mikroskładników) o skuteczności potwierdzonej certyfikatem medycznym (certyfikowany wyrób medyczny klasy III) i gwarantowanej wieloletnimi badaniami owłosionej skóry głowy.

Mezoterapia igłowa skóry głowy i włosów pobudza krążenie i poprawia ukrwienie, dzięki czemu odżywia i stymuluje mieszki włosowe do produkcji nowych, mocnych i grubych korzeni włosowych. Regeneruje komórki skóry głowy, co prowadzi do zatrzymania procesu wypadania włosów. Pozwala odzyskać ich utraconą gęstość i blask.

Przywraca naturalną równowagę fizjologiczną skóry głowy i jej przydatków (mieszki włosowe i gruczoły). Gwarantuje prawidłowy przebieg procesów biologicznych na każdym etapie wzrostu i życia włosa. Eliminuje ich ewentualne przesuszenie lub przetłuszczanie się. Doskonale sprawdza się również w terapii leczenia łupieżu i profilaktyce tego problemu. Obecnie często wykorzystywana ze znamienitym już rezultatem w przypadku dolegliwości z nadmiernym wypadaniem włosów po przebytej chorobie – zakażeniu Covid – 19.

Daje możliwość osiągnięcia spektakularnych efektów również w połączeniu ze specjalistycznymi terapiami, indywidualnie dobranymi do potrzeb Pacjenta, np. terapią osoczem bogatopłytkowym.

W przypadku zastosowania technologii łączącej różne formy terapii albo różne zestawy preparatów użytych podczas sesji gabinetowych, koszt zabiegu ustalany jest indywidualnie.

• zła kondycja włosów,
  • włosy cienkie, osłabione, pozbawione zdrowego kolorytu,
  • nadmierne wypadanie włosów – również w konsekwencji przebytego zakażenia Covid – 19,
  • nadmierne przesuszenie lub przetłuszczanie się włosów,
  • łupież,
  • profilaktyka i wzmocnienie cebulek włosowych.

Podczas zabiegu wykonuje się śródskórną iniekcję bezpośrednio w miejsce docelowe niewielkich dawek substancji leczniczych i odżywczych (w tym nieusieciowanego kwasu hialuronowego, biotyny, peptydów, cysteiny, kompleksów witamin, aminokwasów i mikroelementów), dostosowanych do potrzeb skóry i włosów  Pacjenta, dzięki czemu nie ulegają utlenieniu, wykazują 100% zakładanej skuteczności, a przez to także przewidywalności  w kwestii swojego działania. W przypadku owłosionej skóry głowy takie kontrolowane podanie preparatu nie jest poprzedzone znieczuleniem miejscowym kremem znieczulającym. Dodatkowo wywołane iniekcjami „uszkodzenia” skóry, pobudzają ją do samoregeneracji i produkcji potrzebnych w tym wypadku naturalnych substancji.

Wykorzystanie metody igłowej może spowodować powstanie delikatnego podrażnienia skóry zaraz po sesji gabinetowej, a czasem zasinień czy krwiaków, które w krótkim czasie ustępują.

• stymulacja, odżywienie i wzmocnienie mieszków włosowych,
  • poprawa ogólnej kondycji włosów i ich gęstości,
  • zahamowanie procesu wypadania i przyspieszenie odrostu nowych włosów,
  • unormowanie podstawowych funkcji skóry głowy,
  • leczenie łupieżu i zapobieganie jego nawrotom,
  • leczenie konsekwencji nadmiernej utraty włosów po przebytej chorobie: Covid – 19.