Mezoterapia igłowa – zabiegi na ciało

Mezoterapia igłowa – zabiegi na ciało – boskie ciało!

Ściśle celuje dostarczając odpowiednie składniki aktywne w takie problematyczne miejsca jak: okolice piersi, ramiona, dłonie, pośladki, uda, brzuch, ale mało inwazyjnie i nie wymagając długiego okresu rekonwalescencji pozabiegowej od Pacjenta. W niechirurgiczny sposób, dzięki śródskórnym iniekcjom, pomaga uzyskać wspaniałe efekty w terapii przywracającej właściwą kondycję, odpowiedni stopień nawilżenia, napięcia i ujędrnienia skóry. Gwarantuje szybkie i widoczne rezultaty terapii cellulitu i rozstępów o różnym stopniu nasilenia zmian.

Mezoterapia igłowa w zabiegach na ciało wymaga podania preparatu znacznie głębiej niż w przypadku skóry twarzy, szyi czy dekoltu. Napina, wygładza i ujędrnia nawet głębokie warstwy skóry. Długotrwale ją nawilża i uelastycznia. Działa naprawczo i regenerująco, przywracając i utrzymując właściwą jakość i gęstość skóry poddanej zabiegowi. Idealna do stosowania w obrębie całego ciała, a szczególnie polecana dla osób po ciąży lub po znacznej utracie wagi oraz przy lokalnej (okolice kolan, przedramion, podbródka) lub rozległej wiotkości skóry (np. brzuch, uda).

Zdecydowanie silniejsza w działaniu niż mezoterapia mikroigłowa. Może być wykonywana o każdej porze roku przy zachowaniu zasad właściwego postępowania pozabiegowego.

Daje możliwość osiągnięcia spektakularnych efektów również w połączeniu ze specjalistycznymi terapiami, indywidualnie dobranymi do potrzeb skóry np. z wykorzystaniem dermatologicznego resurfacingu skóry (terapie pHenomen).

W przypadku zastosowania technologii łączącej różne formy terapii (np. zabiegi pHenomen) koszt zabiegu ustalany jest indywidualnie.

• terapia skóry dotkniętej cellulitem i/lub zmianami takimi jak: blizny czy rozstępy – o różnym stopniu nasilenia,
  • skóra poluźniona, wiotka, charakteryzująca się brakiem właściwego napięcia i elastyczności,
  • zmiany powstałe w następstwie znacznej utraty masy ciała i po ciąży,
  • w terapii łączonej z innymi zabiegami (np. dermatologicznym resurfacingiem skóry – zabiegi pHenomen) celem intensyfikacji działania użytych składników aktywnych,
  • podtrzymywanie efektów innych zabiegów z zakresu medycyny estetycznej.

Podczas zabiegu wykonuje się śródskórną iniekcję bezpośrednio w miejsce docelowe niewielkich dawek substancji leczniczych i odżywczych (w tym nieusieciowanego kwasu hialuronowego, kofeiny, DMAE, witaminy B5 czy mikroelementów), dostosowanych do potrzeb skóry Pacjenta, dzięki czemu nie ulegają utlenieniu, wykazują 100% zakładanej skuteczności, a przez to także przewidywalności  w kwestii swojego działania. Takie kontrolowane podanie preparatu poprzedzone jest znieczuleniem miejscowym kremem znieczulającym, a  w przypadku braku tolerancji na składniki znieczulenia – po schłodzeniu skóry – celem eliminacji bądź znaczącego obniżenia doznań bólowych. Dodatkowo wywołane iniekcjami „uszkodzenia” skóry, pobudzają ją do samoregeneracji i produkcji potrzebnych w tym wypadku naturalnych substancji.

Wykorzystanie metody igłowej w szczególności w połączeniu z inną terapią (np. dermatologiczny resurfacing skóry) w jednym zabiegu może spowodować powstanie delikatnego podrażnienia skóry zaraz po sesji gabinetowej, a czasem zasinień czy krwiaków, które w krótkim czasie ustępują.

• redukcja cellulitu,
  • wygładzenie i napięcie skóry,
  • głębokie nawilżenie i uelastycznienie skóry,
  • znaczne spłycenie głębokości widocznych rozstępów,
  • poprawa jakości i gęstości skóry.

• stosowanie rekomendowanych przez eksperta kosmetologii twarzy i ciała, produktów do pielęgnacji domowej,

• zmienić pościel do spania na świeżą,