Mezoterapia igłowa Anti – Aging

Mezoterapia igłowa Anti – Aging – nowoczesny sposób na młodość.

Jeden z najefektywniejszych zabiegów przeciwstarzeniowych medycyny estetycznej, który skutecznie powstrzymuje zachodzące procesy starzenia. Niezrównany w przywracaniu właściwego poziomu nawilżenia skóry w każdym wieku. Gwarantuje efekt intensywnej rewitalizacji i odmłodzenia widoczny już po pierwszym zabiegu. Odświeża i pozwala przywrócić wygląd promiennej cery.

Dzięki śródskórnej iniekcji bezpośrednio w miejsce docelowe niewielkich dawek substancji leczniczych i odżywczych (w tym nieusieciowanego kwasu hialuronowego, peptydów, aminokwasów czy witamin), pomaga w walce z różnorodnymi niedoskonałościami skóry twarzy, szyi i dekoltu. W niechirurgiczny sposób skutecznie poprawia jej kondycję i ogólny wygląd. Doskonale nawilża, napina, rozjaśnia przebarwienia i niweluje wszelkie oznaki starzenia się skóry. Przywraca jej właściwe napięcie i poprawia owal twarzy. Zdecydowanie silniejsza w działaniu niż mezoterapia mikroigłowa. Może być wykonywana o każdej porze roku przy zachowaniu zasad właściwego postępowania pozabiegowego. Nie wymaga długiego okresu rekonwalescencji.

Daje możliwość osiągnięcia spektakularnych efektów również w połączeniu ze specjalistycznymi terapiami, indywidualnie dobranymi do potrzeb skóry np. z wykorzystaniem dermatologicznego resurfacingu skóry (terapie pHenomen).

W przypadku zastosowania technologii łączącej różne formy terapii (np. zabiegi pHenomen) koszt zabiegu ustalany jest indywidualnie.

• skóra młoda, cienka i wiotka – jako profilaktyka przeciwstarzeniowa,
  • skóra nadmiernie przesuszona i wymagająca silnego odżywienia,
  • skóra okolic oczu i ust,
  • skóra dojrzała z widocznymi oznakami zachodzącego procesu starzenia,
  • skóra poluźniona, wymagająca przywrócenia właściwego napięcia i poprawy owalu twarzy,
  • wszelkie przebarwienia i plamy pigmentacyjne,
  • blizny różnego pochodzenia,
  • w terapii łączonej z innymi zabiegami (np. dermatologicznym resurfacingiem skóry – zabiegi pHenomen) celem intensyfikacji działania użytych składników aktywnych,
  • podtrzymywanie efektów innych zabiegów z zakresu medycyny estetycznej.

Podczas zabiegu wykonuje się śródskórną iniekcję bezpośrednio w miejsce docelowe niewielkich dawek substancji leczniczych i odżywczych (w tym nieusieciowanego kwasu hialuronowego, peptydów, aminokwasów czy witamin), dostosowanych do potrzeb skóry Pacjenta, dzięki czemu nie ulegają utlenieniu, wykazują 100% zakładanej skuteczności, a przez to także przewidywalności w kwestii swojego działania. Takie kontrolowane podanie preparatu poprzedzone jest znieczuleniem miejscowym kremem znieczulającym, a w przypadku braku tolerancji na składniki znieczulenia – po schłodzeniu skóry – celem eliminacji bądź znaczącego obniżenia doznań bólowych. Dodatkowo wywołane iniekcjami „uszkodzenia” skóry, pobudzają ją do samoregeneracji i produkcji potrzebnych w tym wypadku naturalnych substancji.

Wykorzystanie mezoterapii igłowej w szczególności w połączeniu z inną terapią (np. dermatologiczny resurfacing skóry) w jednym zabiegu może spowodować powstanie delikatnego podrażnienia skóry zaraz po sesji gabinetowej, a czasem zasinień czy krwiaków, które w krótkim czasie ustępują.

• biorewitalizacja i intensywne nawilżenie skóry,
  • natychmiastowe rozświetlenie i wygładzenie skóry,
  • odmłodzenie okolicy oczu, wyraźna redukcja cieni i worków pod oczami,
  • poprawa jędrności i napięcia skóry,
  • zwężenie porów,
  • redukcja wszelkich bruzd i zmarszczek,
  • rozjaśnienie plam pigmentacyjnych.

• unikać kontaktu ze zwierzętami i małymi dziećmi,
  • nie wykonywać makijażu zaraz po zabiegu.

• zmienić poszewkę na poduszce do spania na świeżą,
  • zmienić ręcznik do osuszania skóry twarzy, szyi i dekoltu bądź korzystać przez kilka dni po zabiegu wyłącznie z ręczników jednorazowych, papierowych.