Nucleolift – innowacyjny biostymulator

Nucleolift – innowacyjny biostymulator – unikalne napięcie i poprawa konturu twarzy

Jeden z najefektywniejszych zabiegów poprawiających kontur/owal twarzy i przeciwstarzeniowych medycyny estetycznej, który skutecznie powstrzymuje zachodzące procesy starzenia, dając przy tym efekt lekkiego, ale wyraźnego wypełnienia. Gwarantuje efekt intensywnego ujędrnienia i napięcia widoczny już po pierwszym zabiegu. Odświeża i pozwala przywrócić wygląd promiennej cery.

Dzięki śródskórnej iniekcji bezpośrednio w miejsce docelowe niewielkich dawek substancji leczniczych i odżywczych (w tym: 1% Sodium DNA, witaminy B5, 0,3% Coenzymu A, 0,1% witaminy E, 0,1% Retinylu i 4 peptydów mimetycznych), pomaga w walce z różnorodnymi niedoskonałościami skóry twarzy, szyi i dekoltu, wynikającymi z zachodzących procesów starzenia się skóry. Działa poprzez bardzo intensywną stymulację fibroblastów do syntezy włókien kolagenowych i elastynowych. W niechirurgiczny sposób skutecznie poprawia kondycję i ogólny wygląd cery. Pozwala na nowo i wyraźnie zdefiniować owal twarzy. Doskonale nawilża, napina, rozjaśnia przebarwienia i niweluje wszelkie oznaki starzenia się skóry. Przywraca jej właściwą jakość i gęstość. Zabieg z użyciem biostymulatora tkankowego – Nucleolift – może być wykonywany o każdej porze roku przy zachowaniu zasad właściwego postępowania pozabiegowego. Nie wymaga długiego okresu rekonwalescencji.

Cena: 1200zł

• skóra młoda, cienka i wiotka – jako profilaktyka przeciwstarzeniowa,
  • skóra odwodniona, sucha, niedotleniona i wymagająca silnego odżywienia,
  • skóra narażona na przewlekły stres oksydacyjny
  • skóra dojrzała z widocznymi oznakami zachodzącego procesu starzenia, widoczne linie i zmarszczki,
  • skóra poluźniona, wymagająca przywrócenia właściwego napięcia i poprawy owalu twarzy,
  • wszelkie przebarwienia i plamy pigmentacyjne,
  • blizny,
  • skóra z oznakami fotostarzenia,
  • podtrzymywanie efektów innych zabiegów z zakresu medycyny estetycznej.

Podczas zabiegu wykonuje się śródskórną iniekcję bezpośrednio w miejsce docelowe niewielkich dawek substancji leczniczych i odżywczych (w tym: 1% Sodium DNA, 1% witaminy B5, 0,3% Coenzymu A, 0,1% witaminy E, 0,1% Retinylu, 4 peptydów mimetycznych), dostosowanych do potrzeb skóry Pacjenta, dzięki czemu nie ulegają utlenieniu, wykazują 100% zakładanej skuteczności, a przez to także przewidywalności w kwestii swojego działania. Takie kontrolowane podanie preparatu poprzedzone jest znieczuleniem miejscowym kremem znieczulającym, a w przypadku braku tolerancji na składniki znieczulenia – po schłodzeniu skóry – celem eliminacji bądź znaczącego obniżenia doznań bólowych. Dodatkowo wywołane iniekcjami „uszkodzenia” skóry, pobudzają ją do samoregeneracji i produkcji potrzebnych w tym wypadku naturalnych substancji.

Wykorzystanie biostymulatora tkankowego – Nucleolift – może spowodować powstanie delikatnego podrażnienia skóry zaraz po sesji gabinetowej, a czasem zasinień czy krwiaków, które w krótkim czasie ustępują.

• natychmiastowe ujędrnienie i lift,
  • zdefiniowanie owalu twarzy, poprawa konturu,
  • biorewitalizacja i intensywne nawilżenie skóry,
  • poprawa gęstości skóry, wzrost syntezy włókien kolagenowych i elastynowych,
  • rozświetlenie i wygładzenie skóry,
  • ogólne wygładzenie, odmłodzenie i redukcja wszelkich bruzd i zmarszczek,
  • rozjaśnienie plam pigmentacyjnych.

zabieg może wymagać krótkiego okresu rekonwalescencji.

• unikać kontaktu ze zwierzętami i małymi dziećmi,
  • nie wykonywać makijażu zaraz po zabiegu.

• zmienić poszewkę na poduszce do spania na świeżą,
  • zmienić ręcznik do osuszania skóry twarzy, szyi i dekoltu bądź korzystać przez kilka dni po zabiegu wyłącznie z ręczników jednorazowych, papierowych.