Wypełniacze – kwas hialuronowy

Wypełniacze – kwas hialuronowy – Twoja skóra go pokocha

Wszechstronny w zastosowaniu w terapii przeciwstarzeniowej Anti – Aging w zabiegach twarzy, szyi, dekoltu czy dłoni, ale także modelowaniu ust i policzków, niechirurgicznej korekty nosa czy popularnej wolumetrii. Najczęściej stosowany w medycynie estetycznej z wypełniaczy, ponieważ łączy w sobie wysoką jakość, szybki rezultat, stuprocentowe bezpieczeństwo i naturalność efektu końcowego. Unikatowa kombinacja najnowszej generacji kwasu hialuronowego daje możliwość kompleksowej terapii zarówno w zakresie jakości skóry (odpowiednie nawilżenie, jędrność i elastyczność), przywracania utraconej objętości , natychmiastowego wypełniania zmarszczek jak i modelowania okolicy nosa i ust czy poprawy konturu twarzy. Powszechnie nazywany „eliksirem młodości” jest substancją, która naturalnie występuje w organizmie człowieka, ale wraz z wiekiem jego zawartość powoli się zmniejsza, wskutek czego dochodzi do degeneracji tkanek, w których się znajduje. Skóra staje się wówczas sucha, wiotka, pojawiają się pierwsze zmarszczki, a policzki i usta tracą swoją jędrność i objętość. Mimo, że należy do wypełniaczy czasowych, tzn. ulega całkowitemu wchłonięciu zazwyczaj w okresie: 6 – 12 miesięcy (w zależności od indywidualnych predyspozycji skóry Pacjenta) i tak efektem końcowym jest zdecydowanie lepszy wygląd i kondycja skóry, w miejscach gdzie został zastosowany.

• rewitalizacja skóry i przywrócenie jej prawidłowego nawilżenia,
  • poprawa elastyczności skóry,
  • skóra dojrzała z mocno zarysowanymi oznakami zachodzącego procesu starzenia,
  • konkretne zmarszczki i bruzdy niezbędne do wypełnienia, np. dolina łez, bruzdy nosowo-wargowe, zmarszczki na czole, zmarszczki wokół oczu,
  • korekta policzków,
  • podnoszenie opadających kącików i poprawa/korekta objętości ust,
  • modelowanie linii żuchwy,
  • modelowanie nosa i korekta okolicy ust.

podczas zabiegu dokonuje się głębokiego podania odpowiednio dostosowanego do potrzeb Pacjenta preparatu na bazie usieciowanego kwasu hialuronowego celem bezpiecznego i skutecznego wypełnienia zmarszczek, przywrócenia utraconej objętości tkanek podskórnych, wygładzenia skóry i poprawy jej jakości lub korygowaniu rozmaitych „defektów” – niezależnie od wieku. Takie kontrolowane podanie preparatu poprzedzone jest znieczuleniem miejscowym kremem znieczulającym, a w przypadku braku tolerancji na składniki znieczulenia – po schłodzeniu skóry – celem eliminacji bądź znaczącego obniżenia doznań bólowych.

Iniekcje kwasu hialuronowego mogą spowodować delikatne podrażnienie skóry zaraz po sesji gabinetowej, a czasem pojawienie się zasinień, krwiaków, delikatnych obrzęków, rumienia czy tkliwości w miejscu podania, które w krótkim czasie ustępują. Bardzo rzadko wywołują reakcje alergiczne.

• intensywne nawilżenie skóry,
  • natychmiastowe i długotrwałe wypełnienie zmarszczek,
  • nadanie objętości,
  • wymodelowanie ust i korekta nosa,
  • poprawa konturu twarzy,
  • pobudzenie naturalnych procesów regeneracyjnych skóry.

• zmienić poszewkę na poduszce na świeżą,