Mezoterapia igłowa skóry dłoni

Mezoterapia igłowa skóry dłoni – młodość na wyciągnięcie ręki

Najbardziej lubiana przez ekspertów medycyny estetycznej i ich Pacjentów, metoda rewitalizacji skóry dłoni oraz zapobiegania jej starzeniu. W efekcie zabiegu pozostaje ona bardziej sprężysta, odpowiednio nawilżona i wygładzona, a ewentualne przebarwienia ulegają radykalnemu rozjaśnieniu bądź całkowitej niwelacji.

Mezoterapia Igłowa skóry dłoni tak jak w przypadku innych partii twarzy lub ciała polega na podaniu cienką igłą bezpośrednio na głębokość skóry właściwej koktajlu substancji odżywczych i leczniczych, dostosowanych indywidualnie do potrzeb skóry Pacjenta, dzięki czemu niemal natychmiast aktywuje się proces jej intensywnej regeneracji, a także syntezy elastyny i kolagenu.

Jako jedna z nielicznych metod pozwala precyzyjnie opracować wszystkie strategiczne dla terapii miejsca tak aby docelowo osiągnąć zamierzone efekty całej terapii. Całkowicie bezpieczna i komfortowa w odczuciach, nie wymaga rekonwalescencji po wykonanej sesji w gabinecie. Pierwsze rezultaty mogą być widoczne już po pierwszej wizycie, ale długotrwałe wyniki osiąga się zazwyczaj wykonując rekomendowaną – w zależności od przypadku – serię zabiegów.

Zdecydowanie silniejsza w działaniu niż mezoterapia mikroigłowa. Może być wykonywana o każdej porze roku przy zachowaniu zasad właściwego postępowania pozabiegowego.

Daje możliwość osiągnięcia spektakularnych efektów również w połączeniu ze specjalistycznymi terapiami, indywidualnie dobranymi do potrzeb skóry np. z wykorzystaniem dermatologicznego resurfacingu skóry (terapie pHenomen).

W przypadku zastosowania technologii łączącej różne formy terapii (np. zabiegi pHenomen) koszt zabiegu ustalany jest indywidualni

• profilaktyka przeciwstarzeniowa,
  • skóra dojrzała z widoczną siecią bruzd i zmarszczek,
  • utrata jędrności, nadmierna wiotkość skóry,
  • silne odwodnienie, wygląd zmęczonej i “spracowanej” skóry dłoni,
  • blizny,
  • przebarwienia.

Podczas zabiegu wykonuje się śródskórną iniekcję bezpośrednio w miejsce docelowe niewielkich dawek substancji leczniczych i odżywczych (w tym nieusieciowanego kwasu hialuronowego, kofeiny, DMAE, witaminy B5 czy mikroelementów), dostosowanych do potrzeb skóry Pacjenta, dzięki czemu nie ulegają utlenieniu, wykazują 100% zakładanej skuteczności, a przez to także przewidywalności  w kwestii swojego działania. Takie kontrolowane podanie preparatu poprzedzone jest znieczuleniem miejscowym kremem znieczulającym, a  w przypadku braku tolerancji na składniki znieczulenia – po schłodzeniu skóry – celem eliminacji bądź znaczącego obniżenia doznań bólowych. Dodatkowo wywołane iniekcjami „uszkodzenia” skóry, pobudzają ją do samoregeneracji i produkcji potrzebnych w tym wypadku naturalnych substancji.

Wykorzystanie metody igłowej w szczególności w połączeniu z inną terapią (np. dermatologiczny resurfacing skóry) w jednym zabiegu może spowodować delikatne podrażnienie skóry zaraz po sesji gabinetowej, a czasem zasinień czy krwiaków, które w krótkim czasie ustępują.

• poprawa ogólnej kondycji skóry dłoni i opóźnienie zachodzących procesów starzenia,
  • silne nawilżenie, ujędrnienie i uelastycznienie skóry dłoni,
  • odmłodzenie i redukcja powstałych zmarszczek (w tym blizn),
  • zminimalizowanie lub całkowite rozjaśnienie wszelkich zmian o podłożu pigmentacyjnym,
  • efekt “jedwabiście gładkich” i delikatnych dłoni.