Osocze bogatopłytkowe – „wampirzy lifting” – fibryna – regeneris

Osocze bogatopłytkowe – „wampirzy lifting” – fibryna – regeneris – siła naturalnego liftingu

Stuprocentowy naturalny lifting i regeneracja skóry w każdym wieku! Może dotyczyć praktycznie każdej partii twarzy i ciała, ponieważ nie zawiera żadnych sztucznych składników. Przyspiesza gojenie i pobudza naturalne mechanizmy skóry do produkcji kolagenu i elastyny. Rewitalizuje ją. Doskonale intensyfikuje regenerację także po innych zabiegach. Idealne także w leczeniu łysienia, oparzeń czy rozległych owrzodzeń.

Osocze bogatopłytkowe to zabieg biostymulujący, polegający na uzyskaniu z krwi Pacjenta plazmy bogatopłytkowej – czyli koncentratu zawierającego czynniki wzrostu komórek – celem wygładzenia zmarszczek, poprawy jędrności skóry i wsparcia jej naturalnych procesów regeneracji.

Terapia osoczem bogatopłytkowym stanowi idealną metodę odmłodzenia dla wszystkich ceniących sobie to co naturalne, a przez to i bezpieczne, ale także dla tych, którzy z różnych powodów nie chcą lub nie mogą korzystać z substancji wypełniających takich jak: botoks czy kwas hialuronowy. Zabieg jest w 100% biokompatybilny więc eliminuje jakiekolwiek ryzyko wystąpienia ewentualnej reakcji alergicznej i nie wymaga później długiej rekonwalescencji.

Cena: od 650zł,
– z użyciem fibryny od 1050zł.

• skóra w każdym wieku, wymagająca poprawy kondycji, odnowy i rewitalizacji (skóra zmęczona, bez napięcia, o niejednolitym kolorze, wysuszona, wiotka, pozbawiona blasku) ,
  • skóra dojrzała z widocznymi oznakami starzenia (fałdy, zmarszczki, zapadnięta skóra, zmniejszona gęstość skóry),
  • profilaktyka przeciwstarzeniowa,
  • skóra bardzo wrażliwa, skłonna do reakcji alergicznych,
  • każda skóra z ryzykiem wystąpienia alergii,
  • terapia łysienia typu męskiego,
  • blizny i rozstępy, trudno gojące się rany,
  • przyspieszanie procesów naprawczych po specjalistycznych terapiach medycyny estetycznej.

Zabieg poprzedzony konsultacją z ekspertem medycyny estetycznej, który decyduje o kwalifikacji. Nie wymaga przygotowania od Pacjenta przygotowania w domu, ale często zaleca się wykonać przed planowanym zabiegiem badanie morfologii krwi celem określenia wyjściowej ilości płytek we krwi.

Przed zabiegiem lekarz pobiera od Pacjenta próbkę krwi do specjalnie przygotowanej probówki, a następnie odwirowuje ją aby oddzielić czerwone krwinki od osocza, w którym zawieszone są płytki krwi. Do tak odseparowanego osocza dodaje specjalny odczynnik, a następnie wstrzykuje całość bezpośrednio w odpowiednie warstwy skóry (z zastosowaniem techniki odpowiadającej leczeniu wybranego problemu skóry twarzy bądź ciała), dzięki czemu uruchamia proces regeneracji, odnowy tkanek oraz pobudzania fibroblastów do produkcji nowego kolagenu, którego skuteczność poparto licznymi badaniami klinicznymi. Przebudowa tkanek zaczyna się już po 48 godzinach od pierwszego zabiegu, ale na pełne efekty należy poczekać do dwóch tygodni. Podczas terapii osoczem bogatopłytkowym dochodzi do stymulacji i namnażania komórek macierzystych, tworzenia się nowych naczyń krwionośnych, a także pobudzania fibroblastów do wytwarzania nowego kolagenu, co prowadzi do regeneracji i rewitalizacji komórek skóry, jej nawilżenia i odmłodzenia. Ostateczny efekt utrzymuje się przez około 6 miesięcy bez potrzeby stosowania innych terapii z zakresu medycyny estetycznej.

Zabieg z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego – regeneris – może być nieco bolesny, dlatego poprzedzony jest znieczuleniem miejscowym kremem znieczulającym, a w przypadku braku tolerancji na składniki znieczulenia – po schłodzeniu skóry – celem eliminacji bądź znaczącego obniżenia doznań bólowych.

Zwykle po zakończeniu iniekcji Pacjent może powrócić do swojej codziennej aktywności. Ślady po wkłuciach są prawie niewidoczne. Rzadko mogą pojawić się małe krwiaki i zasinienia czy mały, przejściowy obrzęk.

• intensywna przebudowa i odświeżenie tkanki podskórnej,
  • rewitalizacja skóry, wygładzenie i ujednolicenie jej kolorytu, poprawa elastyczności, napięcia i gęstości skóry,
  • remodeling włókien kolagenowych i poprawa ukrwienia skóry,
  • silne nawilżenie i odżywienie skóry,
  • redukcja zmarszczek i fałd, efekt naturalnego liftingu skóry,
  • przyspieszenie procesów gojenia po zabiegach medycyny estetycznej, a także trudno gojących się ran i owrzodzeń,
  • widoczne znaczne zagęszczenie włosów i poprawa ich kondycji.

• zmienić poszewkę na poduszce na świeżą,