Procedury postępowania

Home  /  Procedury postępowania

Procedury zapobiegawcze obowiązujące w okresie podwyższonego ryzyka epidemiologicznego w Klinice Urody MediKos:

1. Przyjmowanie Pacjentów/Klientów odbywa się WYŁĄCZNIE po wcześniejszej rezerwacji terminu drogą:

– tel: 510 876 046,

– mailową: kontakt@klinikamedikos.pl,

za pośrednictwem fb.

1. Celem minimalizacji osób przebywających jednocześnie w Klinice Urody MediKos, Pacjent/Klient proszony jest o punktualne przybycie na wcześniej zarezerwowany zabieg i możliwie bez osób towarzyszących (z wyjątkiem osób niepełnosprawnych lub niepełnoletnich). Poczekalnia przy recepcji do momentu zniesienia podwyższonego ryzyka epidemiologicznego przestaje pełnić swoją dotychczasową funkcję, a Klient po przybyciu do kliniki, udaje się bezpośrednio do odpowiedniego gabinetu.
  1. Na dzień przed planowaną wizytą Pacjent/Klient otrzyma drogą SMS prośbę o potwierdzenie spotkania, która tym samym stanowi Jego oświadczenie, że:

NIE występują u Niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,

NIE jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,

NIE mieszka z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,

w ciągu ostatniego tygodnia NIE miał kontaktu z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.

1. Przed rozpoczęciem zabiegu dr medycyny estetycznej lub ekspert kosmetologii Kliniki Urody MediKos wykonuje bezdotykowy pomiar temperatury ciała, a także prowadzi dokładny wywiad epidemiologiczny z Pacjentem/Klientem celem wykluczenia ewentualnych objawów chorobowych.
  1. Przed wykonanym zabiegiem Pacjent/Klient proszony jest o odłożenie odzieży wierzchniej, torby itp. w miejscu wyznaczonym, a także umycie i dezynfekcję dłoni (w przypadku przybycia w rękawiczkach jednorazowych – wyłącznie ich dezynfekcję).
  1. W każdym gabinecie Kliniki Urody MediKos przebywa wyłącznie Pacjent/Klient oraz specjalista wykonujący zabieg.
  1. Każdy z Pacjentów/Klientów na terenie Kliniki Urody MediKos proszony jest o stosowanie zasad procedur o podwyższonym standardzie higieny, w tym w zależności od charakteru zabiegu – przybycie i noszenie maseczek i rękawiczek jednorazowych, mycia i dezynfekcji dłoni, dotykania w trakcie wizyty wyłącznie przedmiotów niezbędnych i niekorzystania z telefonu komórkowego.

Oświadczamy, że w trakcie okresu podwyższonego ryzyka epidemiologicznego wprowadzone zostały i obowiązują do odwołania opracowane wg zaleceń i wytycznych Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego, restrykcyjne zasady dezynfekcji sprzętu, na którym pracujemy oraz wszystkich pomieszczeń, a nasi specjaliści codziennie poddawani są wymaganej kontroli zdrowia.